2010-10-21
 17:31:21

h e j s a n !

h e j s a n !
och ja jag är dålig på att skriva något, men bloggar inte så ofta, pga. av att jag inte har någon mobil eller kamera som jag kan ta kort med, och då är det inte lika kul att läsa ju, så därför har det blivit dålig uppdatering.

men idag iallfall så började vi skolan 10, skööönt! hade engelska och skulle skriva en sammanfattning av en text, vilket gick rätt bra faktiskt, jag hatar bokstavligen engelska men det är för att jag inte är nå bra på det, så då blir det tråkig. så för mig gick det faktiskt ganska bra. måste verkligen jobba hårt med engelskan!! iallfall efter det så hade vi bild, och fick jobba med ett redigeringsprogram som heter gimp. efter lunchen så hade jag extra engelska/sär engelska som vissa säger. det har jag istället för språk eftersom jag har svårt med engelska.
och extra engelska lektionen idag var grymt kul, eftersom jag har världens bästa extra engelska grupp. jag älskar verkligen den gruppen !!!!!!! sist på dagen så hade vi idrott och på idrotten så hade vi kondition och styrka. och sedan slutade vi. var ett tag sen vi slutade men har inte gjort så mycket, suttit vid tv:n typ och nu sitter jag här och lyssnar på

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Demarco – Turn Him On
Usher – Dirty Dancer
(spotify länkar)


felicia

åh sötnos :)

asså mitt ex mamma är frisör så jag får det billigare men ah om det skulle kosta fullpris skulle det bli ngt runt 1000 lappen :) men ah, jag tkr att det är viktigt att man gör det rätt å så.

KRAM



PUBLICERAT: 2010-10-21, 18:18:20 | URL: http://helenfelicia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: