2010-10-11
 21:01:27

detta visste ni inte om mig!

- jag har bott på 7 o l i k a ställen i hela mitt liv
tre ställen i sala
tre ställen i falun (ett av ställerna bor jag i nu, med mamma)
ett ställe i nyköping (där min pappa bor nu)

- jag har världens sämsta tålamord

- när jag var liten så var mitt drömyrke att jobba på hunddagis, hade det som drömyrke tills jag blev ungefär 8, sen dess har jag a l l t i d velat bli hårfrisörska och vill det fortfarande!

- jag är otroligt åksjuk, och kan inte åka karuseller som snurrar utan att må illa.

- jag har alltid haft komplex för mina tänder, vilket gör att jag hatar att le.


luffi

själv blir jag fast vid bloggen ett bra tag till! har inte haft tid att svara kommentarer på hela dagen så har runt 200 att svara!! plus lite hehe



PUBLICERAT: 2010-10-11, 21:09:50 | URL: http://www.luffi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: