2010-10-12
 22:50:03

R.I.P MARCUS JANNES

har haft fullt upp hela dagen idag, så har tyvär inte hunnit blogga något idag.
men drog iallfall till skolan runt tolv med kajsa och madde och skulle snacka med johnny/SYV ang. praoen, men han var inte där så vi virrade omkring i skolan och tillslut löste det sig, så nu är praoen fixad dom tre sista prao-dagarna, blir att vara hos ettorna på våran skola, haha.
kom hem från skolan ungefär vid tre tiden och satt mig vid tv:en och var fast framför den till klockan sex ungefär, då madde kom hit och underhöll mig.
vi såg/läste bla. om marcus jannes, han som hängde sig live på internet.
fett hemskt, och jag förstår inte hur sjuka människorna som satt och sa massa taskiga saker till honom, och peppade honom till att göra det, det är ju helt sjukt, att dom inte ringde polisen eller ja vem som helst, även fast han inte sa vad han hette och så, men man kan ju faktiskt söka på ip-adressen men att alla sjuka människor som satt och kollade på när han hängde sig live, och inte gjorde något, och dessutom inte trodde på att han skulle gö det. jag har också sett videon/bilderna när han hänger sig, och det är nog det hemskaste jag har sett!!
så jag varnar er, se det inte. det är hemskt.. stackars kille, varför stoppade ingen honom?

R.I.P
MARCUS JANNES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: