2010-10-09
 20:37:10

VILL FÄRGA HÅRET SNAAAAAART !!

vill verkligen färga håret snart, typ nu i veckan? men vet inte vilken färg..

dom här funderar jag på
funderar mest på brunt som jag brukar ha, fast jag vill göra någon förändring fast jag vet ju inte ifall jag kommer passa i de, men jag funderar också på ifall jag ska ha lite guld, blond, brun, sandré färgad, som lindsay på bilden, det hade ju vart bäst eftersom jag har tappat väldigt mycket hår på sistone eftersom jag färgar det rättså ofta, så skulle behöva vila mitt hår, och eftersom jag har sandré färgat hår egenligen så skulle det ju vara bra att färga så för det är ju både snyggt och då behöver jag inte färga utväxten dvs. jag vilar mitt hår !!
så ska fundera lite mer på det här men förhoppningsvis färgar jag någon färg i veckan :- )







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: