2010-10-17
 18:48:27

visste ni kanske inte?

vet inte riktigt vad jag ska skriva/ göra så fördriver tiden med lite frågor om mig ;- )
haha

Hur lång är du: 1.69 cm tror ja
Kan du laga mat: ja, en del
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i 9an
Vad har du på dig just nu: t-shirt och mjukisbyxor
Har du någon fobi: nja
Hade du en bra kväll igår: var grymt trött hela kvällen, men helt okej!
Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihåg :p
Din favoritdryck på morgonen: vatten, haha.
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, i heby
Vad hade du sönder senast: en ballong :p
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: inget
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskallt vatten!!!
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte just nu faktiskt
Någon jag stör mig på: ja, en speciell person
Intressen: mina vänner, shoppa, ja det mesta !!
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: milkshelk( stavning? )
Vill du ha barn: ja, fast inte än.
Längtar du till din nästa födelsedag: vem gör inte?? :o
Har rakat dina ben någon gång: haha, ja?
Är du sugen på något nu: nej, är mätt.
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: spelar ingen roll
Brukar du baka: ibland, väldigt sällan
Röstade du i det senaste valet: haha, ja i skolvalet.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Har någon annan sovit i din säng inatt: nix, tror jag inte?
Vilken svordom använder du mest? fan eller något liknande
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? båda och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder och sånt
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? eh, vet inte? ofta man tänker på det?
Vad åt du till middag senast? hamburgare och pommes
Kan du vissla? yes!
Tittade du på tecknat när du var liten? haha, men ja?
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Vad har du för väder? mörkt
När sov du senast på golvet? igår
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 annars är jag heeeeeelt död
Är dina dagar fullbokade och stressiga? både och
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? planeter? nej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? fett coolt men fett läskigt
Tycker du om att krama folk? jaaaaaaaaaaa? vem gör inte de?
Äger du en digitalkamera? ja, men den är helt damp, därför kan jag inte ta några nya bilder, och min mobil är sönder nu också.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet inte?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på situationen(stavning)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? beror på
Tre saker du alltid har med dig? min mobil, läppsyl och eh.. vet inte. det är olika
Vad har du på dig när du sover? olika, när jag sover själv så bara trosor.
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) sidan!!!!
Hur många kuddar har du i sängen? 11 :- D
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja ibland
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? vetinte
 
Vilken är din favoritdesigner? vet inte, olika
Vad är din favorit i höst? vet int?
Hur mycket shoppar du för i månaden? det är olika
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? hoppas väl på mer
Brukar du tröstshoppa? ja :p
Vilken är din drömväska? någon riktigt snygg
Favoritplagg just nu? mysig tröja
Favoritaccessoarer? vetinte
Tre saker jag inte förstår mig på: det är mycket de, haha. ibland tänker jag lite för mycket.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil, smink, örhängen
Tre saker jag skulle vilja lära mig: kommer inte på något, men något är det säkert
Tre favoriträtter: hamburgare/donken, pizza och tacos



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: